Regulamin progamu lojalnościowego Benefit e-naturalne.pl oraz Klubu Benefit
§ 1.
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem programu lojalnościowego Benefit e-naturalne.pl i Klubu Benefit jest Sklep internetowy e-naturalne.pl, zwany dalej "Sklepem".
-
Oferta programu lojalnościowego i klubu jest skierowana do osób dokonujących zakupów półproduktów kosmetycznych poprzez stronę internetową: www.e-naturalne.pl.
-
Celem ww. programu i klubu jest nagradzanie Klientów nabywających towary.
-
Niniejszy Regulamin stanowi podstawę działania ww. programu i klubu, jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników/Klubowiczów. Regulamin obowiązuje Sklep i Uczestników/Klubowiczów od chwili jego ogłoszenia.
§ 2.
Definicje
-
Program lojalnościowy Benefit e-naturalne.pl oraz Klub Benefit, zwany dalej "Programem" i "Klubem", jest zorganizowanym przez Sklep e-naturalne.pl, zwany dalej "Sklepem", systemem pozwalającym na nagradzanie Uczestników/Klubowiczów.
-
Program lojalnościowy Benefit e-naturalne.pl - to system punktowy stworzony w celu nagradzania zarejestrowanych Klientów dokonujących zakupu w Sklepie e-naturalne.pl.
-
Klub Benefit - to specjalny klub stworzony z myślą o lojalnych Klientach, którzy często dokonują zakupu w Sklepie e-naturalne.pl. Uczestnictwo w Klubie daje możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów, konkursów i innych form nagradzania wymyślonych przez Organizatora.
-
Organizator - organizatorem Programu i Klubu jest Sklep e-naturalne.pl, którego właścicielem jest firma:
LOGIS-TECH
Ul. Słowackiego 1
55-095 Mirków
NIP: 6931800409
REGON: 020533347
-
Zasady uczestnictwa w Programie i Klubie - są to zasady, które Uczestnik/Klubowicz musi bezwzględnie spełnić, aby móc skorzystać z bonusów, jakie niesie ze sobą uczestnictwo w Programie i Klubie.
-
Uczestnik Programu/Klubowicz – osoba dokonująca zakupów półproduktów kosmetycznych w Sklepie e-naturalne.pl, poprzez stronę internetową: www.e-naturalne.pl, która do Programu/Klubu przystąpiła na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
§ 3.
Zasady uczestnictwa w Programie
-
Benefit e-naturalne.pl to system punktowy - dostępny tylko dla zarejestrowanych Klientów Sklepu.
-
Niepełnoletni, zarejestrowani Klienci chcący skorzystać z Programu są zobowiązani przedstawić pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna.
-
Zarejestrowany Klient staje się Uczestnikiem Programu już w momencie dokonania pierwszych zakupów w Sklepie, za kwotę min. 10 zł, więcej formalności związanych z uczestnictwem w Programie nie ma.
-
Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
-
Zarejestrowani Klienci posiadający więcej niż jedno konto w Sklepie mogą brać udział w Programie za pośrednictwem każdego z kont, przy czym każde konto rozliczane jest indywidualnie, a punkty zebrane na różnych kontach nie łączą się.
-
Uczestnik Programu gwarantuje, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i automatycznie wyraża zgodę na przesyłanie newslettera.
-
Za każde 20 zł wydane w Sklepie Klient otrzymuje 1 punkt.
-
Punkty przyznawane są dopiero po wysłaniu zamówienia.
-
Punkty wymieniane są na produkty w cenie 1gr/szt - po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów można wymienić je na dowolnie wybrany produkt z oferty sklepu. Jednorazowo można wymienić do 100 punktów lojalnościowych. Można to zrobić po zalogowaniu się, klikając w zakładkę "Moje konto" znajdującą się w prawym górnym rogu, a następnie w "Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty".
- Wymiany punktów na produkty można dokonać tylko i wyłącznie podczas składania zamówienia (produkt z wymiany zostanie dodany do koszyka zakupowego)
-
Program nie dotyczy Partnerów Handlowych korzystających z Programu Partner Handlowy e-naturalne.pl.
-
Punkty i prawa związane z Programem nie mogą być odsprzedawane lub przenoszone pomiędzy Uczestnikami Programu.
-
Punkty zebrane w ramach Programu nie podlegają wymianie na gotówkę. Prawo do korzystania z Programu, a w szczególności do wymiany punktów, jest osobiste i przysługuje wyłącznie Uczestnikowi (czyli zarejestrowanemu Klientowi).
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przeliczania punktów.
-
Uczestnik Programu zobowiązuje się poinformować Sklep o zmianie swoich danych osobowych. W przypadku nie powiadomienia o zmianie danych osobowych Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowany niezaktualizowaniem danych.
-
Jeśli Uczestnik ma podejrzenie, że jego login i hasło do konta zostały skradzione, wówczas jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym Sklepu. W przypadku braku powiadomienia Sklepu o utracie dostępu do konta lub kradzieży loginu i hasła, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie konta Uczestnika.
-
Punkty utracone na skutek kradzieży loginu i hasła do konta Uczestnika nie podlegają odtworzeniu.
-
W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji wszystkie punkty na koncie programu lojalnościowego zostają anulowane.
§ 4.
Zasady uczestnictwa w Klubie
-
Klub Benefit został utworzony w ramach programu lojalnościowego.
-
Do Klubu mogą dołączyć tylko zarejestrowani Klienci Sklepu, którzy:
-
zrobią w Sklepie zakupy za łączną sumę 300 zł (liczonych bez kosztów wysyłki) - zakupy nie muszą być jednorazowe, wystarczy zsumować wszystkie zakupy dokonane w Sklepie, zaczynając od 1 stycznia 2013 r.;
-
poinformują Sklep o przekroczeniu granicy 300 zł, wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@e-naturalne.pl, ponadto w wiadomości należy podać swoje pełne dane, które wpisano podczas rejestracji.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany zasad uczestnictwa w Klubie.
-
Po otrzymaniu wiadomości Sklep weryfikuje dane podane przez Klienta oraz łączną sumę zakupów dokonanych w Sklepie. Jeśli wszystko się zgadza, Sklep wysyła wiadomość zwrotną do Klienta oraz powitalną kartę członkowską. Po otrzymaniu wiadomości i karty Klient staje się pełnoprawnym Członkiem Klubu. Procedura ta może trwać maksymalnie 2 tygodnie.
-
Niepełnoletni, zarejestrowani Klienci chcący wstąpić do Klubu są zobowiązani przedstawić pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do odrzucenia prośby przyjęcia do Klubu, jeśli podane w wiadomości e-mail dane okażą się fałszywe.
-
Klient może wstąpić do Klubu tylko osobiście, a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
-
Zarejestrowani Klienci posiadający więcej niż jedno konto w Sklepie mogą wstąpić do Klubu tylko raz, a co za tym idzie - za pośrednictwem tylko jednego konta.
-
Klient stając się Członkiem Klubu, informuje Sklep, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i automatycznie wyraża zgodę na przesyłanie specjalnego newslettera.
-
Klient stając się Członkiem Klubu, otrzymuje od Sklepu w prezencie dwa stałe rabaty do dyspozycji (na cały asortyment Sklepu):
-
3% zniżki na każde zakupy od 50 zł do 130 zł (liczone bez kosztów wysyłki) - aby skorzystać z tego rabatu, należy podczas dokonywania zakupu w Sklepie w polu "kupon rabatowy" wpisać odpowiednie hasło, które zostało wcześniej wysłane na adres e-mail podany przez Członka Klubu;
-
6% zniżki na każde zakupy powyżej 130 zł (liczone bez kosztów wysyłki) - aby skorzystać z tego rabatu, należy podczas dokonywania zakupu w Sklepie w polu "kupon rabatowy" wpisać odpowiednie hasło, które zostało wcześniej wysłane na adres e-mail podany przez Członka Klubu.
-
Członek Klubu nie może zdradzać otrzymanych haseł osobom trzecim (dostęp do rabatów mają wyłącznie Członkowie Klubu), jeśli Sklep odnotuje taką sytuację, Członek Klubu natychmiast zostanie usunięty z listy członkowskiej.
-
Promocje i rabaty nie łączą się. Do Klienta należy decyzja, który z dostępnych kodów rabatowych wpisze podczas składania zamówienia. Raz wpisanego i zatwierdzonego kodu rabatowego nie można zmienić na inny.
-
Członek Klubu poza stałymi rabatami otrzymuje także dostęp do specjalnych konkursów, ofert i promocji, które będę wysyłane do Członków Klubu za pośrednictwem newslettera. Ponadto raz na kwartał Członek Klubu, który zrobi zakupy w Sklepie za największą łączną kwotę (liczoną bez kosztów wysyłki), otrzyma od Sklepu nagrodę niespodziankę. Sklep informację o wygranej nagrodzie wyśle bezpośrednio do zwycięzcy na podany przez niego adres e-mail. Jeśli zwycięzca zrezygnuje z nagrody, nagroda zostanie przekazana osobie, która jako druga zrobiła zakupy w Sklepie za największą łączną kwotę. Jeśli i ten zwycięzca zrezygnuje z nagrody, ona powędruje do trzeciej osoby itd.
-
Członek Klubu zobowiązuje się poinformować Sklep o zmianie swoich danych osobowych. W przypadku nie powiadomienia o zmianie danych osobowych Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowany niezaktualizowaniem danych.
-
Jeśli Członek Klubu ma podejrzenie, że jego login i hasło do konta zostały skradzione, wówczas jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym Sklepu. W przypadku braku powiadomienia Sklepu o utracie dostępu do konta lub kradzieży loginu i hasła, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie konta Członka Klubu.
-
Jeśli Członek Klubu stracił dostęp do swojego konta, wówczas, aby ponownie wstąpić do Klubu, musi założyć nowe konto i za jego pośrednictwem dokonać zakupów za łączną sumę 300 zł (liczonych bez kosztów wysyłki) oraz spełnić pozostałe warunki określone w paragrafie 4., punkcie 2.
§ 5.
Zablokowanie konta lub usunięcie z listy członkowskiej
-
Sklep może zablokować konto Uczestnika Programu lub/i Członka Klubu ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Uczestnik Programu lub/i Członek Klubu nie przestrzega niniejszego Regulaminu, podał nieprawdziwe dane osobowe lub podał się za inną osobę.
-
Sklep może zablokować konto Uczestnika lub/i Członka Klubu w przypadku zażądania przez Uczestnika lub/i Członka Klubu zaprzestania przetwarzania danych osobowych.
-
Z chwilą zablokowania konta Uczestnika Programu lub/i Członka Klubu zebrane na jego koncie punkty oraz wszelkie stałe rabaty zostaną unieważnione.
-
Jeśli Członek Klubu w ciągu 1 roku od wstąpienia do Klubu nie dokonana żadnego zakupy w Sklepie, automatycznie zostanie usunięty z listy członkowskiej.
-
W każdym momencie Uczestnik lub/i Członek Klubu może zrezygnować z uczestnictwa w Programie lub członkostwa w Klubie. W tym celu niezbędne jest wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@e-naturalne.pl informującej o rezygnacji. Z chwilą złożenia ww. oświadczenia zebrane punkty na koncie oraz stałe rabaty zostaną unieważnione.
§ 6.
Zakończenie lub zawieszenie Programu lub Klubu
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu lub Klubu w każdej chwili.
-
W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu lub Klubu Sklep poinformuje o tym fakcie wszystkich Uczestników i Członków Klubu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu każdy Uczestnik otrzyma możliwość wymiany zebranych punktów na nagrodę w cenie 1gr/szt w określonym przez Sklep czasie. Jeśli Uczestnik nie zrobi tego w określonym przez Sklep czasie, wówczas wszystkie zebrane na koncie Uczestnika punkty zostaną unieważnione.
§ 7.
Ochrona danych osobowych
-
Uczestnik Programu oraz Członek Klubu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep w celach statystycznych oraz marketingowych przedstawionych w niniejszym Regulaminie. Dane osobowe podlegają ochronie na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgoda, o której mowa, obowiązuje od momentu rozpoczęcia uczestnictwa w Programie oraz wstąpienia do Klubu.
-
Uczestnicy Programu oraz Członkowie Klubu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
-
Uczestnik Programu oraz Członek Klubu na bieżąco będzie informowany drogą elektroniczną o aktualnie prowadzonych w Sklepie akcjach promocyjnych, specjalnych ofertach oraz konkursach, a także zmianach i nowościach.